Novi edukacijski centar vrijedan tri milijuna kuna otvoren je u Rijeci, a najsuvremenija oprema pomorcima omogućava vrhunske uvjete za učenje.
Oni su vrhunski hrvatski brend, ima ih 19 tisuća, a po svjetskim morima plovi ih čak 16 tisuća. Hrvatski pomorci vani su iznimno cijenjeni, a kako bi ostali konkurentni na sve zahtjevnijem svjetskom tržištu, moraju se neprestano usavršavati. U Rijeci je zato otvoren novi edukacijski centar za pomorce vrijedan 3 milijuna kuna!
Oni su vrhunski hrvatski brend, ima ih 19 tisuća, a po svjetskim morima plovi ih čak 16 tisuća. Hrvatski pomorci vani su iznimno cijenjeni, a kako bi ostali konkurentni na sve zahtjevnijem svjetskom tržištu, moraju se neprestano usavršavati.
Tri milijuna kuna vrijedan centar za obuku pomoraca svečano je otvoren u sklopu Zorovic Maritime Services, jedne od najvećih domaćih tvrtki za posredovanje u zapošljavanju pomoraca.
Otvoren novi, tri milijuna kuna vrijedan centar za obuku pomoraca. Centar će zapošljavati petero ljudi, pod vodstvom upravitelja stroja Marka Kovačevića, a pomorcima nudi preko četrdeset različitih kurseva, od STCW-a do MARPOL traininga i drugih specijaliziranih obuka, u nekoliko učionica.
Tri milijuna kuna vrijedan centar za obuku pomoraca svečano je otvoren u sklopu Zorovic Maritime Services, jedne od najvećih domaćih tvrtki za posredovanje u zapošljavanju pomoraca.
Pomorce zapošljava na desetak velikih kompanija, među kojima su Hoegh LNG, ALMI Tankers, TORM i Stena. Bavi se obrazovanjem i obukom pomoraca u vlastitom trening centru, kao i zapošljavanjem inženjera u Koreji i Kini, te brodskih inspektora.
Centar za obuku pomoraca Zorović Maritime Services od 2008. djeluje u Rijeci, a odnedavno je proširen te će pomorcima nuditi dodatne tečajeve i stjecanje znanja za obavljanje njihova posla.
Glavni smo generator zapošljavanja hrvatskih pomoraca, kaže Mario Zorović, predsjednik udruženja CROSMA, koja je kao neprofitna pravna osoba osnovana u Rijeci 2002., a danas okuplja 25 članica, te je punopravni član EUROCREW-a, Europskog udruženja nacionalnih udruga posrednika pri zapošljavanju.
Zašto bi netko za hrvatske časnike po brodu platio 15.000 dolara više nego filipinske, odnosno, gotovo 200.000 dolara po brodu godišnje? Platit će više isljučivo onda kada je performans, odnosno učinak broda s hrvatskom posadom sigurniji, kvalitetniji i provjereniji.